HTML

Andornaktálya

Friss topikok

  • Betonpillangó: Kedves Megyeri Zoltán! Én már 4 évvel ezelőtt is láttam Önben fantáziát és azon a bizonyos helyen ... (2010.09.22. 09:40) 16 nap
  • hiwalani: Én nem tudok arról, hogy eredetileg Tamás lenne. Forrás: hu.wikipedia.org/wiki/Schirilla_Gy%C3%B... (2010.09.07. 10:44) 30 nap
  • p.denes: margit néni mindenkit érdkelaz emberek sorsa csak az a nagy kérdés majd tesz e értük valamit majd... (2010.08.27. 20:19) 39 nap
  • nnatalia: Tisztelt Megyeri Zoltán! Nemrég jártam Németországban ismerősöknél és ott tényleg úgy zajlik minde... (2010.08.27. 15:25) 42-40 nap
  • Katica2: Véletlenül kiléptem... szóval most olvastam át a többi bejegyzést és gyakorlatilag majdnem mindenh... (2010.08.27. 15:10) 46 nap

36 nap

2010.08.29. 21:39 hiwalani

 

Makláron voltam, az I. Keresztény Napon.
Hagyományteremtő szándékkal szervezte meg három község, Andornaktálya, Maklár és Nagytálya hívő közössége ezt a rendezvényt. Mivel nem voltam ott végig, nem illendő átfogó értékelést adnom az eseményről. A mise emlékezetes marad számomra.
Érsek Atya hozzánk, az ott jelenlevőkhöz szólt. Vajon szavait mindannyian értettük is, hétköznapjainkban képesek vagyunk eszerint élni?
Sok mindent hallhattunk tőle, de engem egy ige még sokáig foglalkoztatott, akit érdekel, olvassa el: Mt 23,1-12.
 
Szombati élményem a Magyar Nemzet Hétvégi magazinjának címoldalához is köthető. „Nehéz napok” címmel hosszú írás foglalkozik az allergiával, és ezen belül az egyik fő okozójával, a parlagfűvel. Jól ismerem a problémát, bár kiterjedt tanulmányokat nem folytattam az ügyben, egyszerűen csak hat rám e „kedves növény” pollenje. Nagyon szimpatikusnak találtam a cikk felvetését, miszerint „”… ideális lenne, ha a legkritikusabb időszakot a betegek a mediterrán térségben, a tengerparton tölthetnék, Dubrovnik vonalától délre ugyanis már nem terjednek a parlagfűpollenek.” Ezek szerint érdemes lenne lassan csomagolnom és irány az Adria. Vajon a TB finanszírozza-e majd az utamat?
 
Az esti sétám során a domboldalban igen szép példányokat találtam. Lehet, hogy nekünk is lenne mit tennünk a parlagfű ellen?

Szólj hozzá!

Címkék: nap keresztény i. parlagfű

A bejegyzés trackback címe:

https://andornaktalya.blog.hu/api/trackback/id/tr552257267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása