HTML

Andornaktálya

Friss topikok

  • Betonpillangó: Kedves Megyeri Zoltán! Én már 4 évvel ezelőtt is láttam Önben fantáziát és azon a bizonyos helyen ... (2010.09.22. 09:40) 16 nap
  • hiwalani: Én nem tudok arról, hogy eredetileg Tamás lenne. Forrás: hu.wikipedia.org/wiki/Schirilla_Gy%C3%B... (2010.09.07. 10:44) 30 nap
  • p.denes: margit néni mindenkit érdkelaz emberek sorsa csak az a nagy kérdés majd tesz e értük valamit majd... (2010.08.27. 20:19) 39 nap
  • nnatalia: Tisztelt Megyeri Zoltán! Nemrég jártam Németországban ismerősöknél és ott tényleg úgy zajlik minde... (2010.08.27. 15:25) 42-40 nap
  • Katica2: Véletlenül kiléptem... szóval most olvastam át a többi bejegyzést és gyakorlatilag majdnem mindenh... (2010.08.27. 15:10) 46 nap

39 nap

2010.08.25. 23:54 hiwalani

 

Közeledik a Szüreti Nap időpontja. Szombathoz egy hétre, szeptember 4-én lesz itt Andornaktályán a templomnál. Már írtam rólam főleg a „Meddig ér a falu?” miatt. GYERTEK MINÉL TÖBBEN!!!.
Most a rajzpályázat okán hozom szóba. Lassan lejár a nevezési határidő, a kiírás szerint ezen a héten, pénteken. Szerintem a hétvégét még érdemes lesz megvárni, hátha most jön meg az ihlete a fiataloknak.
Szóval hajrá, még bőven elkészülhetnek azok a rajzok.
A téma: „Évszakok Andornaktályán”. Emlékeztetőül: 3 korcsoportban történik majd az értékelés, és az első három helyezett díjat kap csakúgy, mint a közönség által választott legügyesebb pályázó.
Korcsoportok:
  • Óvodások (3-6 év)
  • Kisiskolások (7-11 év)
  • „Nagyobbak” (12-18 év)
 

 

Beküldési cím: Polgármesteri Hivatal, 3399 Andornaktálya, II. Rákóczi Ferenc út 160.
 
Technikák: pályázni a következő technikákkal készült képekkel lehet: ceruza, toll, tus, szén, vízfesték, tempera, olajfesték, zsírkréta és filctoll.
 
Beküldési információk: A4-es méretű rajzlapra készült képeket várunk, nagyobb képeket nem tudunk elfogadni. A rajzlap hátuljára minden esetben írják rá, a gyerek nevét, címét és egy telefonszámot, amin szülő

 

je/gondviselője elérhető.
A beküldött rajz mellékleteként csatolni kell egy, az Önkormányzat által közzétett, a gyermek törvényes képviselője által aláírt jelentkezési lapot, mely a rajzhoz fűződő szerzői joggal kapcsolatos rendelkezéseket tartalmazza. (átvehető a Polgármesteri Hivatalban, vagy letölthető a www.andornaktalya.hu honlapról
 
 
 

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://andornaktalya.blog.hu/api/trackback/id/tr752248175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

főútról 2010.08.27. 15:34:19

TIsztelt Megyeri Úr!Én nem ehhez szeretnék hozzászólni,hanem az előzőekhez. NAgyjából elolvastam mindig ,amit eddig írt. Én már idős vagyok és úgy látom, hogy magát komolyan foglalkoztatja az emberek sorsa. SOk sikert kívánok munkájához.
Margit néni a főútról.

p.denes 2010.08.27. 20:19:22

margit néni
mindenkit érdkelaz emberek sorsa csak az a nagy kérdés majd tesz e értük valamit majd meglátjuk
süti beállítások módosítása