HTML

Andornaktálya

Friss topikok

  • Betonpillangó: Kedves Megyeri Zoltán! Én már 4 évvel ezelőtt is láttam Önben fantáziát és azon a bizonyos helyen ... (2010.09.22. 09:40) 16 nap
  • hiwalani: Én nem tudok arról, hogy eredetileg Tamás lenne. Forrás: hu.wikipedia.org/wiki/Schirilla_Gy%C3%B... (2010.09.07. 10:44) 30 nap
  • p.denes: margit néni mindenkit érdkelaz emberek sorsa csak az a nagy kérdés majd tesz e értük valamit majd... (2010.08.27. 20:19) 39 nap
  • nnatalia: Tisztelt Megyeri Zoltán! Nemrég jártam Németországban ismerősöknél és ott tényleg úgy zajlik minde... (2010.08.27. 15:25) 42-40 nap
  • Katica2: Véletlenül kiléptem... szóval most olvastam át a többi bejegyzést és gyakorlatilag majdnem mindenh... (2010.08.27. 15:10) 46 nap

30 nap

2010.09.03. 23:27 hiwalani

 

Ma délután nem kis forgalmi fennakadást okozott a Bethesda Gyermekkórház pólóját viselő

 

 

Schirilla György
falunkon átvezető futása. A sportember 11. alkalommal vállalkozott futásra a legkisebbekért. Miskolcról indulva 43 település érintésével szeptember 9-én érkezik majd Budapestre.
 
 
A mai nap Egerbe tartva haladt át Andornaktályán. A Mocsáry kastély előtt vártuk, és innen rendőri felvezetéssel és kísérettel haladtunk a megyeszékhely felé. Az ABC előtt, a felújított keresztnél óvodások várták, egyikük szalagot kötött arra a kopjafára, amelyet a futó útja végén a budapesti Bethesda Gyermekkórházba visz. Ezt követően az óvodások egy rövid távon elkísérték Schirillát, majd a már kissé megfogyatkozott csapat a falu határánál egy üveg andornaktályai borral búcsúztatta a sportembert.

 

3 komment

Címkék: györgy gyermekkórház bethesda andornaktálya schirilla

A bejegyzés trackback címe:

https://andornaktalya.blog.hu/api/trackback/id/tr862270130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katica2 2010.09.07. 10:27:20

Én úgy tudom, hogy Schirilla György az az édesapja volt és ő Tamás. Persze lehet, hogy felvette a nevet. Pedig a vezetékneve elég lett volna. Az apukáját úgyis mindenki ismeri.

nnatalia 2010.09.07. 10:40:00

Én is így tudom. És az én apukám egyszer ott volt,amikor a papa átúszta a jeges Dunát,nem átúszta, hanem csak belement,vagy valami ilyesmi.

hiwalani 2010.09.07. 10:44:30

Én nem tudok arról, hogy eredetileg Tamás lenne.

Forrás:

hu.wikipedia.org/wiki/Schirilla_Gy%C3%B6rgy,_ifj.

és
www.schirilla.hu/
süti beállítások módosítása