HTML

Andornaktálya

Friss topikok

  • Betonpillangó: Kedves Megyeri Zoltán! Én már 4 évvel ezelőtt is láttam Önben fantáziát és azon a bizonyos helyen ... (2010.09.22. 09:40) 16 nap
  • hiwalani: Én nem tudok arról, hogy eredetileg Tamás lenne. Forrás: hu.wikipedia.org/wiki/Schirilla_Gy%C3%B... (2010.09.07. 10:44) 30 nap
  • p.denes: margit néni mindenkit érdkelaz emberek sorsa csak az a nagy kérdés majd tesz e értük valamit majd... (2010.08.27. 20:19) 39 nap
  • nnatalia: Tisztelt Megyeri Zoltán! Nemrég jártam Németországban ismerősöknél és ott tényleg úgy zajlik minde... (2010.08.27. 15:25) 42-40 nap
  • Katica2: Véletlenül kiléptem... szóval most olvastam át a többi bejegyzést és gyakorlatilag majdnem mindenh... (2010.08.27. 15:10) 46 nap

18-17 nap

2010.09.16. 23:49 hiwalani

 

Bezzeg Maklár!
Napok óta tervezgetem, hogy megírom ezzel a címmel azokat a gondolataimat, amelyeket a faluban lefolytatott beszélgetések ébresztettek.
Mintha összebeszéltek volna az emberek, hiszen külön-külön, de nagyon hasonló dolgokat sorolnak:
nálunk nem történik semmi,
nem pályázik a falu,
ennek és ennek lenne a dolga, de nem csinál semmit,
nincsenek programok, nincs faluközösség,
nem segítik egymást az emberek,
és folytathatnám.
Ők persze azonnal folytatják is:
Nézzük meg mennyi pénzt nyert pályázaton Maklár,
leaszfaltozták a maklári utakat,
mennyi program van Makláron, a honlapjukra,
már az év elején felkerült a 2010-es rendezvények listája,
Makláron segítik egymást az emberek, és ehhez hasonló,
szóval BEZZEG Makláron milyen más minden, az emberek jobbak, összetartóbbak, a falu szebb, tisztább, rendezettebb, ott több a pénz, tudnak pályázni, stb.
Valóban így lenne?
Ha igen, akkor törődjünk bele? Úgysem tudunk tenni semmit?
Bezzeg Andornaktályán mi mikor ismerjük fel, hogy rajtunk, első sorban rajtunk múlik, hogy belőlünk is lehet BEZZEG FALU!. DE ezért TENNI IS KELL!
 
„Szárnypróbálgatásként” szombaton (szeptember 18-án) szeretettel várunk mindenkit egy kis takarításra a templom környékére. Az egyházközség akciójához én is örömmel csatlakozom, és másokat is erre buzdítok.
 
Első lépésnek pedig megteszi, ha október 3-án eljönnek szavazni és bizalmat adnak nekem polgármesterként! J

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://andornaktalya.blog.hu/api/trackback/id/tr172302069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása