HTML

Andornaktálya

Friss topikok

  • Betonpillangó: Kedves Megyeri Zoltán! Én már 4 évvel ezelőtt is láttam Önben fantáziát és azon a bizonyos helyen ... (2010.09.22. 09:40) 16 nap
  • hiwalani: Én nem tudok arról, hogy eredetileg Tamás lenne. Forrás: hu.wikipedia.org/wiki/Schirilla_Gy%C3%B... (2010.09.07. 10:44) 30 nap
  • p.denes: margit néni mindenkit érdkelaz emberek sorsa csak az a nagy kérdés majd tesz e értük valamit majd... (2010.08.27. 20:19) 39 nap
  • nnatalia: Tisztelt Megyeri Zoltán! Nemrég jártam Németországban ismerősöknél és ott tényleg úgy zajlik minde... (2010.08.27. 15:25) 42-40 nap
  • Katica2: Véletlenül kiléptem... szóval most olvastam át a többi bejegyzést és gyakorlatilag majdnem mindenh... (2010.08.27. 15:10) 46 nap

6 nap

2010.09.27. 22:44 hiwalani

Sokakkal találkoztam és beszélgettem az elmúlt hónapban.

Úgy érzem, hogy a településünk lakossága és polgármesterjelölt társaim is pontosan megfogalmazták azokat a falunkat érintő problémákat, amelyeket meg kell oldanunk.

A teendők sorrendjét, a feladatokhoz rendelhető összegek, a közakarat és a jó szándék is befolyásolják.

Nehéz most ígérni, talán felelőtlenség is, hiszen olyan változtatások, változások előtt állunk, ahol a települési önkormányzatok inkább további elvonásokra, mint támogatásokra számíthatnak. Átalakul a közigazgatás szerkezete, a megyei kormányhivatalok felállása után a járások is újraélednek, de a feladatok elosztásáról és a források alakulásáról jelenleg semmit sem tudunk.

Óvatos vagyok az ígéretekkel, hiszen nem látok a jövőbe.

Egy dologról viszont biztosíthatok mindenkit, aki rám szavaz:

A település gondjai, megoldásra váró feladatai ismertek, a különbséget az jelenti, hogy hogyan végezzük el ezeket.

Nem elég „kipipálni”, hogy megvagyunk vele, annak időre és jól, költséghatékonyan, és mindenki megelégedésére szolgáló módon kell elkészülnie.

Én arra teszek ígéretet, hogy megválasztásom esetén a legnagyobb körültekintéssel fogok eljárni minden olyan ügyben, amellyel az önkormányzatnak foglalkoznia kell.

Szólj hozzá!

Címkék: andornaktálya

A bejegyzés trackback címe:

https://andornaktalya.blog.hu/api/trackback/id/tr642328230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása