HTML

Andornaktálya

Friss topikok

  • Betonpillangó: Kedves Megyeri Zoltán! Én már 4 évvel ezelőtt is láttam Önben fantáziát és azon a bizonyos helyen ... (2010.09.22. 09:40) 16 nap
  • hiwalani: Én nem tudok arról, hogy eredetileg Tamás lenne. Forrás: hu.wikipedia.org/wiki/Schirilla_Gy%C3%B... (2010.09.07. 10:44) 30 nap
  • p.denes: margit néni mindenkit érdkelaz emberek sorsa csak az a nagy kérdés majd tesz e értük valamit majd... (2010.08.27. 20:19) 39 nap
  • nnatalia: Tisztelt Megyeri Zoltán! Nemrég jártam Németországban ismerősöknél és ott tényleg úgy zajlik minde... (2010.08.27. 15:25) 42-40 nap
  • Katica2: Véletlenül kiléptem... szóval most olvastam át a többi bejegyzést és gyakorlatilag majdnem mindenh... (2010.08.27. 15:10) 46 nap

42-40 nap

2010.08.25. 00:26 hiwalani

 

Nem minden nap tudok úgy leülni a számítógép elé, hogy a blogomba is írjak, pedig téma bőven akad. A napokban több emberrel is beszélgettem az iskoláról, e-mailben is kérdezték, hogy mi az én véleményem a kormány szándékáról, hogy a bezárt falusi iskolákat újra fogják indítani. „Akkor megint lesz iskola Andornaktályán?” szegezték nekem a kérdést.
Hogy mi is a válaszom erre, azt szeretném egy kicsit bővebben kifejteni a közeljövőben.
 
Ma szabadságon voltam, a délelőtt fűnyírással telt, majd leültünk ebédelni a tornácon. Ritka alkalom, hogy munkanap megtehessük, hogy kint a szabadban együtt ebédeljünk, most sikerült. Sajnos az idillt jelentősen rontotta, hogy a közelben egy dolgos szomszéd ellenállhatatlan kényszert érzett a tűzgyújtásra.
Sokszor elmondtam már erről a véleményemet. Arról is, hogy egyáltalán szükség van-e az égetésre (lásd. komposztálás), de ha mégis, akkor mit, hogyan és mikor. Kulcsszavak a témában: száraz-e amit égetni akarok?, van-e benne műanyag (mérgező-e)?, Fúj-e és merre a szél?, Mit csinál a szomszéd? (ebédel a teraszon, kiteregetett, kitette az ágyneműt szellőzni, stb.) és még sorolhatnám.
Lehet, hogy ismeretterjesztő előadásokat is fogunk szervezni például komposztálás, szelektív hulladékgyűjtés és egyéb környezetvédelemhez kapcsolható témákban.
Biztos vagyok abban, hogy nekem is sok hasznosat tudnak majd mondani a szakemberek, és akik már csinálják, előttünk járnak. Egy biztos, én szívesen fejlődnék ezekben a dolgokban is, hajlandó lennék időt és energiát is fordítani rá.
Önök hogy vannak ezzel?
 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://andornaktalya.blog.hu/api/trackback/id/tr582245327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nnatalia 2010.08.27. 15:25:54

Tisztelt Megyeri Zoltán! Nemrég jártam Németországban ismerősöknél és ott tényleg úgy zajlik minden, ahogy Ön írja. Tehát a szomszéd igenis szól, ha valami olyat csinál, ami a másikat zavarja. Dehát ez ugye Németország. Vajon eljutunk mi is idáig? Egy biztos, hogy ezen az úton kell haladni és nem nagy szólamokban gondolkodni, mert az élet többnyire hétköznapokból áll és ilyen apróságok teszik jobbá.
N.Natália
süti beállítások módosítása