HTML

Andornaktálya

Friss topikok

  • Betonpillangó: Kedves Megyeri Zoltán! Én már 4 évvel ezelőtt is láttam Önben fantáziát és azon a bizonyos helyen ... (2010.09.22. 09:40) 16 nap
  • hiwalani: Én nem tudok arról, hogy eredetileg Tamás lenne. Forrás: hu.wikipedia.org/wiki/Schirilla_Gy%C3%B... (2010.09.07. 10:44) 30 nap
  • p.denes: margit néni mindenkit érdkelaz emberek sorsa csak az a nagy kérdés majd tesz e értük valamit majd... (2010.08.27. 20:19) 39 nap
  • nnatalia: Tisztelt Megyeri Zoltán! Nemrég jártam Németországban ismerősöknél és ott tényleg úgy zajlik minde... (2010.08.27. 15:25) 42-40 nap
  • Katica2: Véletlenül kiléptem... szóval most olvastam át a többi bejegyzést és gyakorlatilag majdnem mindenh... (2010.08.27. 15:10) 46 nap

25-23 nap

2010.09.11. 15:47 hiwalani

 

Véradás volt Andornaktályán.
Levélben hívtak vért adni, hiszen voltam már máskor is.
Igaz, hogy rendszeres véradónak nevezzem magam, talán túlzás, hiszen most másodszor voltam itt a faluban szervezett véradáson, de fiatal koromban a katonaságnál, majd főiskolás éveimben gyakran adtam vért.
Jó, hogy hívtak, mert lehet, hogy a plakát felhívására nem mentem volna el. Ebben a rohanó világban biztosan mások is úgy mentek el a plakát mellett, hogy rá se pillantottak, így nem csoda, hogy még húszan se voltunk az iskola tornatermében berendezett véradáson.
Szükség van a vérre, mindannyian tudjuk, de elgondolkodtató, hogy ez a véradó stáb (5-6 ember) három órát töltött itt, és talán 8-9 liter vérrel távoztak. Ez a csapat ennyi idő alatt akár 50-60 litert is képes lenne levenni. Mi az oka, hogy nálunk ekkora az érdektelenség?
Vajon csak ebben?
Meg van-e az akarat, hogy változtassunk ezen (is)?
 

Szólj hozzá!

Címkék: véradás andornaktálya

A bejegyzés trackback címe:

https://andornaktalya.blog.hu/api/trackback/id/tr702288733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása