HTML

Andornaktálya

Friss topikok

  • Betonpillangó: Kedves Megyeri Zoltán! Én már 4 évvel ezelőtt is láttam Önben fantáziát és azon a bizonyos helyen ... (2010.09.22. 09:40) 16 nap
  • hiwalani: Én nem tudok arról, hogy eredetileg Tamás lenne. Forrás: hu.wikipedia.org/wiki/Schirilla_Gy%C3%B... (2010.09.07. 10:44) 30 nap
  • p.denes: margit néni mindenkit érdkelaz emberek sorsa csak az a nagy kérdés majd tesz e értük valamit majd... (2010.08.27. 20:19) 39 nap
  • nnatalia: Tisztelt Megyeri Zoltán! Nemrég jártam Németországban ismerősöknél és ott tényleg úgy zajlik minde... (2010.08.27. 15:25) 42-40 nap
  • Katica2: Véletlenül kiléptem... szóval most olvastam át a többi bejegyzést és gyakorlatilag majdnem mindenh... (2010.08.27. 15:10) 46 nap

5 nap

2010.09.28. 20:39 hiwalani

 

Elolvastam a programokat, a bedobott szórólapokat, és ha tehettem, akkor meg is hallgattam vetélytársaim bemutatkozását.
Biztos vagyok abban, hogy mindegyikük jót akar, szeretik lakóhelyüket, szeretnének tenni érte.
Tény viszont, hogy ötünk közül csak egyikünkből lesz október 3-át követően polgármester.
Hiszem, hogy bármelyikünkre is essék a lakosság választása, a falu érdekében fog tevékenykedni.
Remélem, hogy az a négy jelölt, aki kevesebb szavazatot kap a leendő polgármesternél, megtalálja a jövőben a feladatát a falu életében.
Andornaktályának szüksége van az ő tapasztalataikra, ötleteikre, kapcsolataikra, munkájukra is.
A falu érdekében mindegyiküknek gyorsan túl kell majd lépni a „vereség” miatt érzett csalódáson. Fontos, hogy segítséget kapjanak egy – a községünk érdekében teljesítendő – más típusú feladatvállaláshoz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://andornaktalya.blog.hu/api/trackback/id/tr562330568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása