HTML

Andornaktálya

Friss topikok

  • Betonpillangó: Kedves Megyeri Zoltán! Én már 4 évvel ezelőtt is láttam Önben fantáziát és azon a bizonyos helyen ... (2010.09.22. 09:40) 16 nap
  • hiwalani: Én nem tudok arról, hogy eredetileg Tamás lenne. Forrás: hu.wikipedia.org/wiki/Schirilla_Gy%C3%B... (2010.09.07. 10:44) 30 nap
  • p.denes: margit néni mindenkit érdkelaz emberek sorsa csak az a nagy kérdés majd tesz e értük valamit majd... (2010.08.27. 20:19) 39 nap
  • nnatalia: Tisztelt Megyeri Zoltán! Nemrég jártam Németországban ismerősöknél és ott tényleg úgy zajlik minde... (2010.08.27. 15:25) 42-40 nap
  • Katica2: Véletlenül kiléptem... szóval most olvastam át a többi bejegyzést és gyakorlatilag majdnem mindenh... (2010.08.27. 15:10) 46 nap

VÁLASZTÁS UTÁN

2010.10.04. 21:41 hiwalani

 

Kedves Szavazóim!
 
Köszönöm a bíztatást, azokat a beszélgetéseket, amelyek megerősítettek abban, hogy polgármesterként még többet tehetnék a falunkért.
Sajnálom, hogy a választási eredmények megismerésekor csalódást kellett éreznetek.
Sajnálom, hogy nem élhettétek át a sikert, nem ünnepelhettetek vasárnap este velem.
A szavazófülkében még mindannyian úgy gondoltátok, hogy a leendő polgármestert jelöltétek be.
Abban bíztatok, hogy ezzel hozzájárultok ahhoz, hogy közreműködésemmel településünk fejlődjön, közössége erősödjön.
Biztos vagyok abban, hogy Ti nem döntöttetek rosszul.
Bíztatok bennem, és ezt jó volt megtapasztalnom, ahogy jól esett, hogy sokan felhívtatok, üzentetek az eredmény ismeretében.
 
Köszönöm a rám adott 373 szavazatot!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://andornaktalya.blog.hu/api/trackback/id/tr112345194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása