HTML

Andornaktálya

Friss topikok

  • Betonpillangó: Kedves Megyeri Zoltán! Én már 4 évvel ezelőtt is láttam Önben fantáziát és azon a bizonyos helyen ... (2010.09.22. 09:40) 16 nap
  • hiwalani: Én nem tudok arról, hogy eredetileg Tamás lenne. Forrás: hu.wikipedia.org/wiki/Schirilla_Gy%C3%B... (2010.09.07. 10:44) 30 nap
  • p.denes: margit néni mindenkit érdkelaz emberek sorsa csak az a nagy kérdés majd tesz e értük valamit majd... (2010.08.27. 20:19) 39 nap
  • nnatalia: Tisztelt Megyeri Zoltán! Nemrég jártam Németországban ismerősöknél és ott tényleg úgy zajlik minde... (2010.08.27. 15:25) 42-40 nap
  • Katica2: Véletlenül kiléptem... szóval most olvastam át a többi bejegyzést és gyakorlatilag majdnem mindenh... (2010.08.27. 15:10) 46 nap

38-37 nap

2010.08.27. 23:40 hiwalani

Ma a Polgármesteri Hivatalban jártam. Az oka semmiképpen sem hétköznapi, hiszen erre általában csak négyévente nyílik alkalom. Összegyűlt a szükséges számú ajánlószelvényem, és bevittem, ahol igazolást kaptam az átvételről.

Amíg ezek a formaságok zajlottak, csöngött a hivatal telefonja, és így akaratlanul is fültanúja lehettem, amint településünk egyik lakója arról panaszkodott, hogy elviselhetetlen számára az a füst, ami rendszeresen áramlik az otthonába a szomszédjai felől. Sajnos sokak életét keseríti meg a figyelmetlenség, a nemtörődömség, néha akaratlanul is.

Lehetne persze rendeleteket hozni – talán kell is, de sokkal hatékonyabb, sokkal eredményesebb lenne, ha mindenki csak egy pillanatra beleképzelné magát a másik helyzetébe, vajon neki hogyan esne ez. Az előző mondatom természetesen nem csak a tűzgyújtásra, füstölésre értendő. Behelyettesíthető sok egyébbel is…

 
 
 
 
De nem erről akartam - immár sokadszor – írni, hanem látogatásom eredeti céljáról, arról, hogy mától hivatalosan is polgármester-jelölt vagyok.
Szeretném megköszönni azoknak a támogatását, akik személyesen adták át nekem az ajánlószelvényüket, és azoknak is, akikkel most nem találkoztam, de eljuttatták részemre ajánlásukat.
Köszönöm, hogy bíznak bennem, hogy alkalmasnak találnak a feladat ellátására.

 

Köszönöm, hogy segítségükkel megléphettem az „első lépést” (lásd: 49 nap c. blog).

 

Jöhet a folytatás!

 
Emlékeztetőül:
Holnap, augusztus 28-án, szombaton keresztény nap lesz Makláron. „Nem csak kenyérrel él az ember” olvashattuk a program mottójaként a Máté evangéliumából vett igét.
A három falu (Andornaktálya, Maklár és Nagytálya) hívei első alkalommal rendeznek közösen ilyen nagyszabású programot. A rendezvény 13 órakor kezdődik, és közös vacsorával záródik. 14 órakor mise lesz a római katolikus templomban (Ternyák Csaba érsek), és istentisztelet a református templomban (Dr. Kádár Zsolt esperes).
 

 

Szólj hozzá!

Címkék: elso lepes polgarmester jelolt ternyak csaba dr kadar zsolt

A bejegyzés trackback címe:

https://andornaktalya.blog.hu/api/trackback/id/tr492253450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása