HTML

Andornaktálya

Friss topikok

  • Betonpillangó: Kedves Megyeri Zoltán! Én már 4 évvel ezelőtt is láttam Önben fantáziát és azon a bizonyos helyen ... (2010.09.22. 09:40) 16 nap
  • hiwalani: Én nem tudok arról, hogy eredetileg Tamás lenne. Forrás: hu.wikipedia.org/wiki/Schirilla_Gy%C3%B... (2010.09.07. 10:44) 30 nap
  • p.denes: margit néni mindenkit érdkelaz emberek sorsa csak az a nagy kérdés majd tesz e értük valamit majd... (2010.08.27. 20:19) 39 nap
  • nnatalia: Tisztelt Megyeri Zoltán! Nemrég jártam Németországban ismerősöknél és ott tényleg úgy zajlik minde... (2010.08.27. 15:25) 42-40 nap
  • Katica2: Véletlenül kiléptem... szóval most olvastam át a többi bejegyzést és gyakorlatilag majdnem mindenh... (2010.08.27. 15:10) 46 nap

OKTÓBER 6.

2010.10.06. 23:50 hiwalani

 

Gyerekkoromban mindig különös borzongást éreztem ezen a napon.
Akkor még nem neveztük Nemzeti Gyásznapnak, de mindig megemlékeztünk az iskolában az aradi kivégzésről. Faliújságot készítettünk, fel tudtuk sorolni mindegyikük nevét. Megkérdőjelezhetetlen hősöknek tartottuk őket.
Ma már hivatalosan is Nemzeti Gyásznap ez. Országszerte megemlékeztek a vértanukról, talán így volt ez nálunk is.
Nos, éppen ezért kezdtem bele mai blogomba.
 
Jó lenne tudni, vajon megemlékeztünk-e itt Andornaktályán október 6-áról. Ha igen, akkor kik vettek részt rajta, honnan értesültek róla?
A kérdés költői. Természetesen arról szól a felvetésem, hogy csak úgy érdemes bármit megrendezni, ha előtte (időben) tájékoztatjuk azokat, akiket szívesen látnánk ott.
Hogy HOGYAN?
Ebben kell jelentős előrelépést tenni a faluban. Egy kiragasztott kis papírlap a buszmegállóban szerintem kevés (most ott sem láttam ilyet).
Van a falunak honlapja (naptárral) és szerintem sokan vagyunk itt a településen, akik szívesen vennénk, ha e-mailben kapnánk értesítést ilyenkor.
Csak remélni merem, hogy akiket érint, azok ezt nem kritikaként, hanem építő javaslatként értelmezik majd írásomat!
Ja és még valami: utólag is érdemes hírt adni az eseményekről!

Szólj hozzá!

Címkék: gyásznap nemzeti október aradi 6. vértanuk

A bejegyzés trackback címe:

https://andornaktalya.blog.hu/api/trackback/id/tr702352067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása